Verdi si všímá

03.06.2015 20:58

Dneska jsem nejdřív pustila ven pipky a Verdi čekal. Když se nabažily volnosti, a viděly, že jim dneska žádné výměny klecí nepovolím, rozhodla se Pipi, že se vrátí domů. To znamená, že Kari už taky brzy zaleze a já mohu pustit ven Verdiho. Verdík se jako každý den rozletěl ke mně a začal si užívat mojí přítomnosti. Karinka si trošku prohlédla Verdiho prázdnou klec (zatím jen zvenku, dovnuitř si ještě netroufla), a pak se rozhodla, že se tedy už taky vrátí domů. Takže obvyklý rituál: Hodná Karinka, šla domů, dostane semínko (slunečnicové). Vylovila jsem semínko zatímco Kari už na něj čekala. Obvykle, když takhle rozdávám semínka ptáčkům v kleci, dostanou všichni. A tak Verdi nelenil, vlezl si urychleně zpátky do klece, sedl si k misce a tvářil se velice poslušně a spořádaně a očekával svoje semínko. Dostal. Samozřejmě, že dostal, ale vzhledem k okolnostem a k tomu, že byl venku opravdu jen pár minut, jsem ho vylákala z klece zase ven, abychom si spolu mohli ještě hrát a trénovat potřebné dovednosti.