Verdi byl doma sám

29.04.2017 14:14

V dubnu jsem se chystala na vícedenní pobyt mimo domov. Už máme koupenou klec s miskami přístupnými zvenku, tak jsem využila jednu ze tří nabídek péče o papoušky. Aby byl Verdi v co největší pohodě, chtěla jsem ho s novou osobou, která se o něj bude starat, seznámit. A tak k nám kamarádka několikrát v době krmení přišla, seznámila se s papoušky a se způsobem jejich obsluhy. Když jsem na 6 dní odjela, chodila každý den odpoledne k nám domů, dala papouškům krmení a vodu a chvilku s nimi poseděla a porozprávěla. Když jsem se vrátila domů, bylo všechno v perfektním pořádku. Verdíka jsem pustila po 6 dnech ven z klece. Přilétl ke mně a posadil se mi na předloktí. Pak se napřáhl a náznakem mě do předloktí klovl. Náznakem do té míry, že se ani rukávu nedotkl. Pak ode mě odletěl a zalezl ihned zpátky do klece. Tím tak nějak vyjádřil svůj postoj k tomu, že jsem odjela. Víc jsme to neřešili. V kleci i další dny venku se už choval obvyklým způsobem.