Povely "seď" a "pojď"

18.10.2015 09:47

Začalo se dařit. Jako kdyby více přemýšlel o tom, co vidí a slyší, jako kdyby si lépe srovnával v hlavě a přesněji a rchleji reagoval na to, co ho obklopuje.

Na pokyn SEĎ už opravdu sedí a čeká než řeknu POJĎ. (jasně že nečekám příliš dlouho)

A tak jsem se rozhodla vylepšit to ještě o situaci, aby zůstal sedět, i když se k němu otočím zády. Včera jsme to opakovali asi 4 x. Řekla jsem SEĎ, poodešla a otočila jsem se o 360° a pak teprve řekla POJĎ. Čtyřikrát to nvydržel a vylétl dříve. Já pak místo ANO ODMĚNA řeknu CHYBA a jde se opakovat. Popáté to vydržel. Hezky seděl, dokud jsem já neprovedla otočku a teprve čelem k němu vydala pokyn POJĎ. Takže bylo chválení, byla odměna. A abychom to upevnili, chtěla jsem to ještě jednou zopakovat. VERDI SEĎ!  A zase jako předtím. Poodstoupila jsem čelem stále otočená k němu na vzdálenost 3 m. A pak jsem se začala otáčet k němu zády a on udělal totéž. Na bidle se taky otočil ke mně zády a jen se koukal přes rameno, co já. No já jsem dokončila otočku zase k němu čelem nastavila předloktí a zavelela POJĎ. Tak se otočil a přilétl. Celej šťastnej, jak se to krásně naučil.

Dalším úspěchem je,  že pořád ještě sice vychytává chvíle, kdy stojím zády a nalétává mi ni krk, když ale zvednu ruku, vetšinou už sám přeleze na předloktí a nemusím ho lovit za límcem.