Kari má ráda slunečnici

07.03.2015 08:09

Sedím si po ránu v křesílku, piju čaj a pozoruju svoje ptactvo. Moji pozornost upoutala Kari. Seděla na bidýlku vpředu u stěny klece a soustředěně mě pozorovala. A seděla a seděla a bedlivě mě sledovala. Vtom mi sjely oči na můj hrneček a pochopila jsem. Svátečně jsem si dnes udělala čaj do hrnku z čínského porcelánu. Tyto hrnky mám dva. Jeden je však naťuklý a teče, a tak v něm přechovávám slunečnicová semínka. Přesně ta, které má Kari nejraději a která jsou pro ni tou nejlepší odměnou. Občas, když je venku z klece, jakoby zapomenu na hrneček posadit pokličku a Kari si pak na něj sedá a sama na semínkách hoduje. Zvedla jsem se, vzala druhý hrneček a rozdala ptáčkům po slunečnucovém semínku. Karinka dostala dvě a hned začala hopsat a oblejzat klec ve své nejlepší náladě.